Pályázati felhívás szén-monoxid érzékelő igénylésére

Szén-monoxid érzékelőt igényelhetnek a terézvárosi önkormányzattól a fa-,széntüzelésű készüléketvagy gázfűtést használó önkormányzati bérlők és a magántulajdonú lakással rendelkező terézvárosiak. Az önkormányzattól korábban kapott, lejárt élettartamú érzékelők cseréjére is lehetőséget nyújtunk.

 

A pályázat beadása díjmentes, de szén-monoxid érzékelőt csak a készlet erejéig tud biztosítani az önkormányzat.A pályázat elbírálásáról a döntést követő 5 munkanapon belül írásban tájékoztatjuk a jelentkezőket.

 

A pályázat benyújtása, elbírálása:-a benyújtásra folyamatosan lehetőség van,-egyedülálló pályázó esetében a havi nettó jövedelem a 150.000 forintot, családban élők esetében az egy főre jutó havi nettó jövedelem a 120.000 forintot nem haladja meg-a kérelmet zárt borítékban a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán kell benyújtani (1067 Budapest, Eötvös utca 4.),-a döntés-előkészítési munkákat a Terézváros Közrendjéért és Közbiztonságáért Közalapítvány végzi,-a pályázatokat a polgármester bírálja el.

 

A kérelemhez szükségesnyomtatványta Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán lehet átvenni, vagy innen letölthetők. Az igénylés részletesebb szabályairól szóló tájákoztatás itt található.

 

Ha a pályázó az értesítés kézhezvételétől számított 30 napon belül önhibájából nem veszi át a szén-monoxid érzékelőt, az elnyert támogatást elveszíti.

 

A pályázatról további felvilágosítást kérhet hivatali munkaidőben (hétfő: 08:00 -18:00, kedd: 08:00 -16:00, szerda: 08:00 -16:30, csütörtök: 08:00 -16:00, péntek: 08:00 -13:30) Gál Antal főosztályvezetőtől (+36-1 815-2178).