Új generációs bankfiók a WestEndben

Új generációs bankfiókot nyitott a CIB Bank a WestEnd City Centerben. Az ügyfelek igényeihez igazodva a fióki kiszolgálás formája a teljes hálózatban átalakul, ezzel párhuzamosan egyre több fiók arculata is megváltozik: amellett, hogy a személyes tanácsadás és a digitális megoldások egységéé lesz a főszerep, a bankfiókok közösségi térként is működnek majd.

Új, jóval nagyobb és frekventáltabb helyre költöztette, valamint teljesen megújította a WestEndben lévő fiókját a CIB Bank. A hitelintézet anyavállalata, az Intesa Sanpaolo által kidolgozott új fiókarculati megközelítés lényege, hogy a bankfiókok nemcsak a pénzügyek közvetlen intézésére szolgálnak, hanem egyfajta közösségi térként is használhatók, ahol az ügyfeleknek lehetősége nyílik a beszélgetésre, a találkozásra vagy akár a munkára is. Ennek megfelelően az új típusú egységek leginkább egy nappalira hasonlítanak, amelyben kanapé és egy nagy közösségi asztal is található, amelyhez bárki leülhet, nem csupán a bankba ügyet intézni érkezők.

 

 

Bruzsa Géza lakossági üzletfejlesztési vezető, Palotási Csaba lakossági régióvezető, dr. Simák Pál elnök-vezérigazgató

 

Az új típusú fiókban kiemelt szerepet kapnak az egyszerűbb műveletek elvégzését lehetővé tevő digitális megoldások:

  • a közösségi asztalon tableteken keresztül bárki elérheti a CIB internetbankját vagy mobilalkalmazását, és ha szeretné, akár kérheti ezek használatához a bankárok segítségét is;

  • a megújult WestEnd-fiókba három új ATM-et építettek be, amelyekkel az ügyfelek bármikor, sorban állás nélkül tudnak készpénzt felvenni, és ezek a készülékek a későbbiekben alkalmasak lesznek az idei év során bevezetendő online befizetésre is.

 

A tanácsadást igénylő műveletekhez – pl.: lakáshitel-igénylés, befektetés – különböző szintű szeparáltságot nyújtó terek állnak rendelkezésre: vannak félig elkülönített részek, ahol a bútorzat elrendezése teremti meg a megbeszéléshez szükséges bizalmas környezetet, a maximális diszkréció érdekében pedig teljesen elkülönített tárgyalók is rendelkezésre állnak.

 

A CIB Bank a fióki kiszolgálási modellt is átalakítja a teljes hálózatában: a betérő ügyfeleket a bejáratnál egy munkatárs fogadja, aki segít megtalálni a legegyszerűbb és leggyorsabb csatornát az elintézni kívánt ügyekhez. A hitelintézet ezt a szolgáltatást fokozatosan vezeti be minden fiókjában, a nagyobb forgalmú budapesti és vidéki egységekben pedig ez már jelenleg is működik. Emellett a bank kiemelt ügyfélkiszolgálást vezet be a lakossági ügyfelei körében, amelynek lényege, hogy minél több ügyfélnek biztosítanak saját kapcsolattartót.

 


 

A WestEndben lévő a megújulással együtt a leghosszabban nyitva tartó fiók a CIB-nél

 

„Anyavállalatunkkal, az Intesa Sanpaolóval közösen 2018-ban meghatároztuk a következő négyéves stratégiai ciklus fő célkitűzéseit. Ezek között kiemelt szerep jut a digitális átállás megvalósításának és a fiókhálózati kiszolgálási modell átalakításának. A CIB továbbra is univerzális hitelintézetként, országos lefedettséget biztosító fiókhálózattal kíván működni úgy, hogy reagálva az ügyféligényekre és figyelembe véve a jövedelmezőségi szempontokat, folyamatosan fejlesztjük, alakítjuk a hálózatunkat” – mondta a megnyitón dr. Simák Pál, a CIB Bank elnök-vezérigazgatója. Hozzátette, hogy az új fióki működési modellt tavaly indította útjára a CIB Bank, és a visszajelzések alapján az ügyfelek rendkívül elégedettek a hatékonyabb és személyre szabottabb kiszolgálással. Szintén tavaly nyílt meg az első új megjelenésű bankfiók a Szent István körúton, így az átalakított WestEnd-fiók a második a sorban. „Az elkövetkező években több hasonló egységet alakítunk ki Magyarországon, miközben az új kiszolgálási modellt minden fiókunkban bevezetjük” – tette hozzá az elnök-vezérigazgató.

 

„Amellett, hogy a digitális átállás megvalósítása az egyik legfontosabb célkitűzésünk, a fiókhálózatra továbbra is szükség van, és még nagyon sokáig szükség is lesz – vélekedett dr. Ákos Tamás, a CIB Bank lakossági üzletágának vezetője. – „Azt látjuk, hogy az ügyfelek egyelőre olyan ügyekben is szívesen keresik fel a fiókokat, amelyeket online is el tudnának intézni, mert igénylik a szakértői támogatást, kollégáink segítségét. A fiókokban dolgozó munkatársaknak ezért fontos szerepük van az ügyfelek edukálásában is: sok esetben az ő segítségükkel, a fiókban próbálják ki ügyfeleink a mobilalkalmazásunkban elérhető olyan egyedülálló funkciókat, mint például az akár 7 perc alatti folyósítást biztosító személyi kölcsön igénylése. Egy lakáshiteligénylés vagy a befektetésekkel kapcsolatos tanácsadás pedig mindenképpen személyes egyeztetést igényel” – mondta el.

 

A WestEnd-fiók a megújulással együtt a leghosszabban nyitva tartó egység a CIB-nél: hétköznap 19.30-ig, szombaton pedig – a hálózatban egyedüliként – 10 és 14 óra között tart nyitva.