Bezárt a hivatal

 

Kedves Terézvárosiak!

 

A koronavírus-járvány miatt a személyes ügyfélszolgálat hivatalunkban április 12-ig szünetel. A hivatal központi e-mail címe: onkormanyzat@terezvaros.hu

 

Nyomtatványok, kérelmek a polgármesteri hivatal (Eötvös u. 3.) portáján leadhatók.

 

Az éves parkolási engedélyek ebben az időszakban csak elektronikusan igényelhetők a: https://parkolas.eterezvaros.hu oldalon, és telefonon tudnak információt kérni a 70/476-3776 számon munkaidőben.

 

Online ügyintézésnél az eljárás díját bankkártyával vagy átutalással lehet fizetni.

 

Az utaláshoz szükséges információk:

Budapest Főváros VI. kerület Terézváros Önkormányzata
bankszámlaszám: 11784009-15506007-10340008

 

További információk és feltételek: https://www.terezvaros.hu/ugyintezes#parkolasi-engedely

Hivatali munkaidő:
hétfő: 8.00 – 18.00
kedd: 8.00 – 16.00
szerda: 8.00 – 16.30
csütörtök: 8.00 – 16.00
péntek: 8.00 – 13.30

 

A 2020. évi parkolási engedélyek 2021. március 31-ig érvényesek.

 

A lakossági parkolási engedély a terézvárosi önkormányzat tulajdonában álló közterületeken, a Király utca mindkét oldalán, továbbá a VII. kerületben a Király utcára merőleges utcákban az első keresztutcáig terjedő várakozási területeken ad lehetőséget díjmentes és időtartam-korlátozás nélküli várakozásra.

 

Megértését köszönjük!